Pliki świetlicy do pobrania
Dokumenty obowiązujące w roku szkolnym 2024/25
Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy 2024-25
Jednorazowe upoważnienie do odbioru dziecka w r. szk. 2024-25
Upoważnienie do odbioru dziecka ze świetlicy w r. szk. 2024-25
Upoważnienie do samodzielnego powrotu dziecka ze świetlicy w r. szk. 2024-25
Dokumenty obowiązujące w roku szkolnym 2023/24
Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy 2023-24
Jednorazowe upoważnienie do odbioru dziecka 2023-24
Upoważnienie do odbioru dziecka 2023-24
Upoważnienie do samodzielnego powrotu dziecka ze świetlicy 2023-24
RODO
Klauzula informacyjna
Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO)
informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Pani/Pana oraz dziecka jest Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 146 im. Janusza Korczaka z siedzibą w Warszawie
przy ul. Domaniewskiej 33;
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych należy kontaktować się z Panem S. Rudowskim, inspektorem ochrony danych, pod adresem: srudowski.iod@dbfomokotow.pl;
3) dane osobowe Pani/Pana oraz dziecka są przetwarzane w celach wynikających z przepisów prawa, a zwłaszcza ustawy Prawo oświatowe, ustawy o systemie informacji oświatowej oraz aktów prawnych wydanych na podstawie tych ustaw, w tym rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych szkół, w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, przy czym podstawę przetwarzania danych osobowych na gruncie RODO stanowią przede wszystkim art. 6 ust. 1 lit. C, oraz art. 9 ust. 2 lit. g tego rozporządzenia; niekiedy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Szkołę może być dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych uzyskiwana na zasadach określonych w art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a.
4) Administrator może przekazać dane osobowe upoważnionym podmiotom tylko na podstawie i w granicach przepisów prawa;
5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej, a gdyby miało się to odbywać, pozostanie zgodne z zasadami wynikającymi z RODO;
6) dane będą przechowywane przez okres wskazany w art. 160 ustawy Prawo oświatowe, z którego wynika, że dane osobowe kandydatów zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym kandydat uczęszcza do szkoły, zaś dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w szkole, przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem;
7) Każda osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona w trybie art. 15 RODO do uzyskania dostępu do danych osobowych jej dotyczących oraz informacji o prawie do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia oraz wniesienia sprzeciwu;
8) W trakcie przetwarzania danych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do ich profilowania;
9) jeśli przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa możliwe jest zgodnie z art. 77 RODO wniesienie skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
10) podanie danych osobowych jest obowiązkowe wówczas, gdy wynika to wprost z przepisów ustaw, o których wyżej mowa lub rozporządzeń wydanych na ich podstawie, w pozostałym zakresie nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym realizację pomocy psychologiczno – pedagogicznej przez Szkołę, lub warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie do szkoły.
A D M I N I S T R A T O R